poniedziałek, 9 listopada 2015

MY HAIR





Witam Was ponownie :*

 Moja mała księżniczka śpi, Pan Tatko w pracy a ja po zabiegach mini spa z przyjemnością zabieram się za pisanie postu o WŁOSACH.

 Muszę Wam przyznać, że zawsze marzyłam o długich włosach. Kiedy byłam małą dziewczynką to nie dość, że moja twarz była jak księżyc w pełni (zresztą cała tak wyglądałam) to jeszcze jakby tego było mało to mama mi zawsze obcinała włosy na bardzo krótko- jak od garnuszka :O NIE POLECAM!

 Od kiedy skończyłam gimnazjum postanowiłam zapuszczać włosy i o nie dbać! To tak zrobiłam, że co miesiąc miałam inny kolor włosów :P Tak więc się troszkę zniszczyły.... Jednak mam taką strukturę, że szybko się regenerowały i wracały do swojej formy :)
    Przejdźmy jednak do rzeczy... JAK ZAPUŚCIŁAM WŁOSY? JAK O NIE DBAM? JAK JE KRĘCĘ? PROSTUJĘ? Zaraz odpowiem na te pytania :)

  -Najważniejsze!!! Regularnie podcinać końcówki...! Przecież lepiej chodzić co 3 miesiące i podciąć te 2 cm włosów niż żeby same Ci się połamały i odpadły a włosy nadal są zniszczone i nadal będą się kruszyć i osłabiać... Tak więc jeżeli chcesz mieć długie włosy musisz je podcinać.
  -Ja głowę myję co dwa, trzy dni. Bardzo często zmieniam szampony, odżywki, jedwabie, serum itp . Moje włosy bardzo szybko przyzwyczaja się do różnych chemii i z czasem przestaje wszystko działać.
  -Kiedyś miałam włosy czarne a teraz blond. Nie ściągałam koloru u fryzjera tylko koleżanka nałożyła mi rozjaśniacz, po 3 tygodniach nałożyłam kolejny a po następnym miesiącu dałam kolor:) Przeważnie sama sobie farbuję (nie ufam fryzjerom). Ombre także sama sobie zrobiłam.
  -Prostuje dzieląc włosy na trzy warstwy : dół, połowa i góra głowy :) Kiedy prostuje się od samej nasady włosy zawsze będą dłuższe bo przecież przy głowie najbardziej lubią się podnosić.
  -Kręcę tylko końcówki. Po prostu bardziej podobają mi się takie naturalne fale i loki,
  -Bardzo rzadko używam pianek i lakierów do włosów. Mam bardzo twarde i grube włosy dzięki czemu moje loki utrzymują mi się nawet do 3 dni.
  -zażywałam celebrin- tabletki na skórę, włosy i paznokcie oraz belisse. Najbardziej zadowolona byłam z celebrin, zauważyłam po nich naprawdę duży wzrost moich włosów.
 -Pije pokrzywę. Najlepszy jest taki napar z świeżych pokrzyw, jednak ten z zielarskiego też się sprawdza.
 -używam szczotki tangle teezer, z której jestem MEGA zadowolona.




Pokrzywa - cena ok 4.50 , Belissa- ok 21 zł


 (zdj pobrane z internetu) Celebrin- ok 17 zł


Szampon i odżywka do włosów farbowanych - ok 24 zł za komplet


NAJLEPSZY SZAMPON POD SŁOŃCEM! MAM JE Z DANI (nie mam pojęcia czy można je kupić gdzieś tutaj w Polce) NIE ZAWIERAJĄ KOLORU ANI ZAPACHU, SĄ HIPOALERGICZNE I NADAJĄ SIĘ WG MNIE ZARÓWNO DLA OSOBY DOROSŁEJ JAK I DLA DZIECI. Wypłukuje całą chemię z włosów i kiedy po umyciu nim głowy nałożę odżywkę działa kilkakrotnie bardziej niż po jakimkolwiek innym szamponie <3

Maska BIOELIXIRE - ok 22 zł
Szampon head and shoulders - 11.99 Poslużył mi przy schodzeniu z czarnego koloru. Szampony przeciwłupieżowe podobno ściągają kolor (u mnie się sprawdziło) 


 Gliss kur od Schwarzkopf- ok 30 zł 


Stylling jedwab do włosów- 14.99



Jeden z moich ulubionych! Jedwab L'oreal - ok 45 zł 


Jedwab Biosilk-ok 80 zł (starcza na baaardzo długo)


Maska do włosów, którą stosuję raz na tydzień bądź na dwa tygodnie. Bardzo polecam! - ok 12 zł 


Tangle teezer szczotka- ok 35 zł 




lokówka, którą kupiłam w biedronce za zaledwie 30 zł a uważam, że jest najlepsza!!


Moje włosy po użyciu tej lokówki: 






Prostownica REMINGTON - ok 120 zł


Bardzo fajnie prostuje włosy i je mega wygładza :)


Mój wypełniacz do koka, który zrobiłam z skarpetki :D Spokojnie z czystej xd 



Wygoda, elegancja, klasa :D


To wszystko co robię z moimi włosami :) Jedynie co mogę dodać tojeszcze to, że lubię spinać je w kucyk bądź chodzić z rozpuszczonymi swoimi tzn bez żadnych stylizacji :) 


Jeżeli chcecie wygrać taki szampon, który opisywałam wyżej zapraszam na moje konto na insta https://instagram.com/saragiee/
 i udostępnijcie oto zdjęcie i wykonajcie polecenia :

Zapraszam do wspólnej zabawy :) 


P.S. Co sądzicie o takich postach?? Czekam na kolejne sugestie i propozycje. :* 




 

19 komentarzy:

  1. Prostownica wygladza Ci wlosy ? na chwile.
    Ile w tym poście niedoskonałości..
    A poza tym Twoim wlosom daleko do doskonałości wiec po co komus takie rady ? ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi wygładza :) na tej str można nawet poczytać o właściwościach tej prostownicy gdzie miedzy innymi jest wygładzanie włosów -http://www.euro.com.pl/prostownice-i-karbownice/remington-s7200.bhtml

      Dla mnie są ok, nie narzekam :) Zostałam poproszona o post związany z moimi włosami tak też robie:) Kto nie chce niech nie czyta nikogo na siłę nie trzymam :) Miłego wieczoru.
      P.S. Niedoskonałości??? nikt nie jest idealny ^^

      Usuń
    2. Trzeba jakos swoj produkt zareklamowac to wciskaja kit na kazdej mozliwej stronie Dziewczyno ! ;)
      Ten post mozna przyrownac do sytuacji w ktorej kobieta przy kości radzi jak miec piekna sylwetke ;)
      Milego wieczoru zycze. :D

      Usuń
    3. Ja pisze o swoim przykładzie, mi wygładziła :) hahahaahahah
      A właśnie ja w tym poście nie napisałam ani raz, że mam idealne włosy itp tylko co robiłam żeby urosły :) a nie zeby były idealne xd ale wiadomo nie kazdemu dogodzi a zal dupe ściska :P cóż takie życie :)

      Usuń
  2. Na żywo włosy masz za*ebiste! Po prostu ktoś Ci zazdrości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nigdy wszystkim nie da sie dogodzić ehhhhh :D

      Usuń
  3. Post idealny, oby takich więcej ;*
    Można prosić o filmik jak kręcisz włosy lokówką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nie dorobiłam dobrego aparatu z kamera więc może być ciężko :D Jednak jeżeli uda mi się telefonem to się postaram taki zrobić ! :) :*

      Usuń
    2. Miło by było :)
      Miłego dnia :*

      Usuń
    3. Dziękuję i wzajemnie ! :*

      Usuń
  4. Dziękuję :-) Blog jest świetny, obserwuje dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz coś więcej o sobie i swojej słodkiej rodzince��

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz włosy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie masz bardzo ładne włosy, takie długie, naturalne... . Ktoś wyżej po prostu zazdrości....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* No tak to już w tych czasach jest.. ludzie już nie potrafią sie cieszyć z drugą osobą... tylko albo zazdrość albo nienawiść :O

      Usuń
  8. Interesuję się Twoim blogiem, jest w nim wiele przydatnych i życiowych porad. Z ciekawością wszystko czytam.
    Z zawodu jestem fryzjerką, po przeczytaniu tego postu widzę że bardzo dbasz o włosy, stąd pięknie, lśniąco wyglądają mimo zabiegów chemicznych jakie przeszły. Jednak denerwują mnie komentarze osób które kompletnie nie znają się na niczym, możliwe że nigdy nie używały prostownicy. Jednak dobra prostownica naprawde wygładzi włos, w połączeniu z olejkiem przed prostowaniem efekt jest widoczny.
    Oprócz tego świetne porady. Spróbuję z tabletkami Celebrin. Pozdrawienia dla Ciebie i Lili ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę bardzo dziękuje za te bardzo miłe słowa :) w moim przypadku wygladzanie wlosow przez prostownice na prawdę się sprawdza a co do tabletek celebrin z całego serca mogę polecić :)

      Usuń

Zostaw ślad po SOBIE :)