wtorek, 15 grudnia 2015

Mother in black

Witam po tygodniowej przerwie :*


Tym razem 5 minut dla MAMY :) Tak właśnie..  Mimo, że Lilia zawładnęła moim całym życiem znajduję w tym wszystkim własne JA.
 Poza obowiązkami tzw PERFEKCYJNEJ pani domu, dobrej mamy, przyjaciółki, kobiety czy kochanki jest we mnie też kobieta, która lubi pójść na zakupy, zrobić sobie mocniejszy make up czy ubrać obcisłe spodnie :)

 Kiedyś, będąc jeszcze w szkole średniej wyobrażałam siebie w wieku 21 lat na studiach, imprezach i poznawaniu mnóstwa przyjaciół.. Jednak los chciał inaczej. Żałuję??? Ależ skąd... mam idealną córkę, faceta i jako takie fajne życie... Może nie ma tych rzeczy o których wcześniej marzyłam ale mam inne.. lepsze :) Już nie chcę kolejnego weekendu spędzonego na dobrej imprezie ale własnego M- własnych czterech ścian z duszą pełną miłości i szczęścia.. DOM pachnący jeszcze ciepłym ciastem czekoladowym i po brzegi wypełniony śmiechem dzieci <3 tak właśnie dzieci! Marzy mi się trójka małych urwisów doprowadzających mnie do łez szczęścia.


 Nie każdy jest gotowy na przyjęcie tak trudnej roli jaką jest macierzyństwo ale każda z nas ma w sobie to COŚ co sprawia, że stajemy się najlepszymi mamami na świecie w momencie pojawienia się dziecka <3


A TUTAJ PRZEDSTAWIAM WAM nieidealną MNIE :)













Następny post może o make up?? Chyba, że macie jakieś sugestie ?:* 




Do następnego <3 




17 komentarzy:

  1. Nasz świetna figurę a urodzilas dziecko zrób post o tym jak wrocilas do takiej figury proszę !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest idealnie ale z chęcią napisze jak zgubiłam ponad 20 kg :D

      Usuń
  2. I że Ty urodziłas dziecko rok temu? Nie widać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes przepiękna !
    Totalnie czarujesz oczami !!
    Bede tu cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look, totalnie w moim stylu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie młodo wyglądasz kochana, nie powiedziała bym nigdy że masz 21lat! Też jestem młodą mama. Świetny post, super stylizacja. ZapraszamZapraszam do mnie. Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba dobrze ze wyglądam na młodszą :D
      Dziękuję :* i na pewno zajrzę :)

      Usuń
  6. Jejku, podziwiam cię, naprawdę *.* większość osób w twoim wieku nie ma w sobie za grosz odpowiedzialności, nie mówiąc już o założeniu rodziny... dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy doceniają takie prawdziwe wartości w życiu i drobnostki, które składają się na prawdziwe szczęście :) powodzenia i Wesołych Świąt!

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mi miło usłyszeć/zobaczyć tak miłe słowa <3 dziękuję ! Wzajemnie WESOŁYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT :) :*

      Usuń
  7. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa :)
    A właśnie miłość daje to szczęście :) i w Twoim przypadku dzieciątko :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po SOBIE :)