piątek, 8 stycznia 2016

Black and pink

Hello :*

Witam Was po dość długiej przerwie. Święta nam minęły jak pstryknięcie palcami.. Minęły ale nie było TEGO świątecznego klimatu eh.. brak śniegu i pogoda tak słoneczna jak na święta wielkanocne nie przesłała nam atmosfery świąt Bożego Narodzenia.. no ale cóż.. i tak było wspaniale!
 Prezenty, barszcz z uszkami, rodzina, wspólne kolędowanie i dodatkowe cm.. hahah z tych ostatnich to się nie cieszę :D haha ale do wakacji mamy troszkę czasu więc działam :D

 W Krakowie spadło dużo śniegu więc czym prędzej pobiegliśmy do parku gdzie nasza wyobraźnia poszła górą i w 5 minut staliśmy się dziećmi równymi Lili :D Bitwy na śnieżki, gonitwy i lepienie małego bałwana :D Oh w końcu znowu zaczęłam lubić śnieg i zimę :) Lilia?? Zachwycona! ^^ Biała od śniegu niczym Olaf z "krainy lodu" z nosem czerwonym godnym samego Rudolfa i z przepięknym uśmiechem najszczęśliwszego dziecka na świecie <3 O tak! Radość i szczęście w oczach rodziców ! :*

O CZYM DZISIAJ: 
 Dzisiaj przychodzę do was z różowymi timberlandami i czapką za 1 zł :D
Chodzicie czasami na szmaty, lumpeksy czy secondhand (nazwijcie jak chcecie)?? :) Mi się zdarza i bardzo często tam znajduję fajne tzw PEREŁKI ^^ Ostatnio trafiłam na tą czapkę za zaledwie 1 zł :) Kupiłam ją w stanie idealnym i z myślą o ubieraniu jej do moich timbków, które uwielbiam :) Wg Was jak to wygląda??

























W następnym poście więcej Lili <3 <3 
Buziaki :* 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja.
    Czapkę bym Ci podkradła.:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D :*
      a no powiem, że mi sie trafiła :p haha

      Usuń
  2. Też lubię lumpeksy, muszę się w końcu wybrac na łowy, bo ta czapka jest genialna! :D
    I timberlandy też super.
    Pozdrawiam!
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jestem rzadko eh... tak max dwa razy w miesiącu bo chodzę tylko u sb w mieście rodzinnym a w krk ie widzę żadnych ciekawych haha :D
      Timberlandy wg mnie są najwygodniejszymi butami zimowymi :D

      Usuń
  3. Faktycznie czasami można znaleźć perełki, tylko u mnie brak czasu na to nie rozwala ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam czasu na latanie niestety :(
    Zapraszam do mnie
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też rzadko ten czas znajduje ale jak już pójdę na zakupy to zawsze cos "upoluję" hehe :D

      Usuń
  5. świetne butki ! :) Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po SOBIE :)